Merhabalar, bebeğim 2,5aylık ve kilo alımı az olduğu için doktorum sabah akşam beslemelerinde aptamil mama verdi. Mamayı kullanmaya başladığımızın ertesi gününden itibaren oğlum huzursuzlaştı ve öğlen uykularını uyuyamaz oldu. Günde 3 uyku yaparken sadece sabah uykusuna yatmaya 12,30 dan akşam 19-20 ye kadar uyumamaya başladı. Sadece benim kucağımda duruyor ve uyku çok bastırınca memede sakinleşiyor. Doktoruma yazdım mamadan olabilir dedi yarın kontrole gideceğim ama mamada böyle bir yan etki yaşayan var mı? Annelikte acemi olduğum için anlayamamak insanı çok üzüyor eksik hissettiriyor😔