Merhaba kızlar, oğlum bir kaç ay sonra 1 yaşına giriyor ve onun için özel bir anı kalmasını istiyorum. Doğum günü koseptimizi seçtik, ama ben kendim yapmak istemiyorum organizasyona yaptırmak istiyorum. Organizasyonun içinde süs masa süsü, pasta, ikramiye vs yani 1 boş odamız komple süslenecek. Yurtdışında yaşıyorum. 500€ fiyat verdiler yani 4800tl. Yani 1 oda süslenecek pasta ikramiye kek vs. Kendim yapsam hemen hemen aynı fiyatta çıkar diye düşünüyorum. Sizin fikirleriniz neler fiyat olarak fazla mı, benim yapmam daha mı uygun olur? Lütfen bana fikir verin kafam çok karıştı