Mine12 ülkeye araba girisi çıkışı olmadigi surece malesef böyle.. arabayi 100 bine alırsin. 3 sene sonra 150 ye satarsin. Deger kazanır ama bu evlerde yok oyle birsey iste 😁 biz pandeminin ilk zamanları daha Türkiye de 3 vaka varken aldik su anda uzerine 30 bin koydu. He bu iyi birseu gibi gozukuy9r ams degil. Ben arabami satsam 30 bin karla alacak araba yine bulamam 😅 Allah yardımcımız olsun insallah hersey bir an önce duzelir