Kzım 11bucık aylık biliyorum kaç kere yazmışımdır ama bir türlü içim rahata el vermiyor 😔 babıldama asla yok sadece ıh ıh ııııı sesleri var, işaret parmağını kullanmıyor, bazen işine gelince komut yapar eder, mimik taklit deseniz o dA yok hep ilgileniyorum konuşuyorum ama napcam bilmiyorum, doktora gitmiştik 4ay sonra gelin dedi ama bu gidişle bir yaştan hemen sonrA gideceğim 😔 inşallah ters giden bir durum yoktur..kendini asla sevdirmez sardırmaz öptürmez varsa yoksa yürümeye çalışma