Habis07 Kızlar lutfen yardım bebegm dort aylık tam ıkı gundur aşırı huysuz habire memede habire aglıyor ama ne aglamaa agzı asırı salgılı memeyi atıyor elini ikisini brden sokuyor agzına valla saştım kaldım atak dedikleri bu mu ?
Zeynepppppp Habis07 atak da olabilir canim benim bebegim 2.ci aydan beri el agizda 7 aylik olucak dis yok atak haftalari oluyo simsekler caktiriyolar vala 😂
elifiii Habis07 huysuzluk bizde de var, aşıyla birlilte katmerlendi.. ne kadar sürer bilmiyorum. dr diş yok beklemeyin dedi, kehribar kolye önerdi bakalım..
Zeynom33 Habis07 bizde 4 ay 16 gunluguz ayni belirtiler bizde de vardi memeyi damagiyla sıkıp cekiyordu șimdi 2 disimiz var😬😬
Seydaiscan Zeynom33 merhaba benim oğlumda 4 ay 21 günlük bugün farkettim disimiz çıkmış. Çok mu erken acaba. Hem mutlu olduk hemen de düşündük erken mi diye.
Linaa alin bizden de o.kadar yataga koyuyorum yarim saat gecmeden agliyor gece uykumuz yok gerci gunduz de yok ama en azindan gunduz aglamasi biraz daha az bu atak ne kadar suruyor bilen var mi? bende eli surekli agzinda olunca dis dusunuyordum ama demekki degilmis 😁
Zeynom33 Seydaiscan hayırlı olsun canim biz 4 ay 2 gunlukken cikardik 4 ay 21 gunluguz 2 disimiz var😬 erken evet ama yapacak birsey yok canm 🤷♀️
Seydaiscan Zeynom33 teşekkür ederim evet erken oldu ama sorun olmuyor sanırım her Bebek bir değil işte. Teşekkür ederim tekrar.