Suledemir 2 ay önce doğum yaptım yalnızca 4 kilo fazlam kaldı ama alt göbeğin sarkıklığı 🙈 Göbeği eritenler var mı yoksa hep böyle mi kalacak çok sinir bozucu
ilkgozagrimm Suledemir 18 ay oldu daha yeni yeni toparlandı o da spor ve diyetle daha yeniymişsiniz siz zamanla gider korse de kullanın ben kullanmadım cok kaldı göbegim
Suledemir ilkgozagrimm korse günlük hayatımı çok engelliyor özellikle de emzirirken 🙈 aman aman bir göbek değil ama altı sarkık gibi hiç güzel bir görüntü olmuyor umarım en kısa zamanda gider