Merlinlin bebeğim yarin 3 aylık olacak bi suredir düzenimiz söyle;
En erken 20.30 en geç de 22.00 de günü kapatır, uzun uykusuna yatar. Bazen emzirmis oluyorum bazen de uyumadan 1 saat önce emmiş oluyor.
Sonra şanslıysam 4e kadar uyanmaz. En kötü de 2.30 gibi uyanir, emziririm. Emzirirken gozleri gider 😄 sonra gaz alma pozisyonuna geceriz. Eger cikarirsa cikarir ve uyumaya devam eder. Cikarmazsa da ne olur ne olmaz diye yarim saat öyle uyuturum. (Benimki kusunca burnunda çıkıyor ve nefes alamiyor. direkt yatirmiyorum o yüzden)
Sonraki uyanis evet daha kısa bi aralıkta oluyor ama 3 saatten önce olmaz (gazi veya kakası gelmediyse tabi) . Sonrasinda sansliysam bi uyku daha☺ değilsem de son parti için kocam beyi uyandırırım. Ben emzirdikten sonra ne yaparsa yapar😆 genelde uyutuyor çocuğu. Sonrasi zaten saat sabah 8-9 olmus oluyor, günaydınnnnn.
Biraz uzun oldu ama okur musunuz bilemedim😆😆😆