Kızlar yardım lütfen. 3,5 aylık bebeğim nezle oldu. Ateşi yok ama hapşırıyor arada öksürüyor burnunu sürekli serum fizyolojikle açıyorum odasını nemli tutmaya çalışıyorum daha başka ne yapabilirim? Duş aldırmalımıyım sizce iyice hastalanırmı yoksa rahatlarmı ?😞