Damla90 Elif-ikra benim herhangi bir ağrım olmadı. Ameliyat sonrası çok kahve çikolata tükettim bol bol yürüdüm belki onun etkisidir.
Anne25 Elif-ikra canın ben bol bitter çikolata yedim ve bol şekerli nescafe içtim kalmadı şükür 10 gün çok agırdı geçti sonra
1mom04 Elif-ikra bahsettiğin bel ağrısını 4 aydır yaşıyorum eğilemiyorum sabah belim tutulmuş şekilde uyanıyorum kızımı fazla kucağımda tutamıyorum nerden çıktı bu spinal laneti dedirtiyor keşke tümden uyutsalardı
Phusraa Bende spinal oldum ama sadece ilk 5gun boynum tutuldu baska skinti yasamadm sukur Dr la gorustunmu nedn oluyoms kesin spinal oldgun icin mi
Gulse16 Ben de spinal oldum ama benim de sadece 3-4 gün çok şiddetli bir boyun ağrısı yaşadım belimde ağrı olmadı üstelik sezeryanım yaklaşık 2 saat sürdü
Tugcetpkts 19 aydan yazıyorum tamamen geçti ilk zamanlar iğnenin acısını hissederdim resmen çok ağrırdı fıtık olmasına rağmen o ağrı gitti