NazlnrTan Twinsmomdd 15 günlükten beri kullanıyoruz. Gaz için pek faydalı değil ama probiyotik olduğu için bapırsak düzenleyici.
Deringorkem Mrveysuf gaz icin vermisti bana ise yaramadi biraktim ama her bebekte farkli damla iyi gelebiliyo gecms olsn
Meroll Ben kullanıyorum düzenli olarak doktor vermişti 15 günlükken sanırım.iyi geldiğini net olarak anladım desem yalan olur.
MerveBeren 25 gunlukken başladık kullanmaya gaz için ama pek ise yaramadı sadece bagirsak düzenleyici içinmis simdi relactaz kullanıyoruz