26262626 olmaz canım 2-3 gün dursa bozulmaz. Ama dolaba koymanda sakınca yoktur ben dondurucudan çıkardığım et fazla ise genellikle dolapta çözülmesini bekliyorum o zmaan tekrar dondurucuya koymak pek sakıncalı olmuyor. Bir de zaten köfte yapacağın için onun içindeki baharat etin formunu değiştiriyor o yüzden ben de dondurucudan çıkardığım et fazla gelirse kofta yapıp atıyorum. Tabi tercih meselesi için rahat etmeyecekse sen nildigin yoldan devam et 😊😊 Şimdiden afiyet olsun