Bebeggimm hangimiz senin gibi değildik ki... Üzme kendini sakın alışacaksın sen annesisin en en en en güzelini en iyisini sen yapacaksın zamanla... Minicik daha oben tutmaya korkuyordum anneme en yakın arkadaşıma yaptırıyordum zavallı bebek ağlayınca arayın gelip baksınlar ben anlamıyorum bunun derdinden diyordum smdı onların yaptığını beğenmiyorum. Sen de alışacaksın sadece kendine ve bebeğine zaman ver ❤️