Bebeggimm canım daha cok yenisin bende nasl degistrrim ederim diye cok korkuyordum ama dogum olduğu gun sdece ilk giyiniste annemler giydirdi bebekle beni onun disinda hastane boyunca ben yaptım annem islak mendil falan verdi sen yapicaksin dedi corabini falan minicik ayaklarina ben gecrdim bebegi kavrayip esofmanini geciremezdim zorlanirdim ama iyiki annem bana birakmis yoksa yapamazdım 10 gun kaynvaldemde kaldm kaburgam incinmisti dogumda o yuzden emmesi icin veriyolardi kucagima cnku ben hareket edemiyodum bana biraktiklarnda elim ayagm dolandi cok agliyordu acele yapacam diye neler yaptm evin icinde ama yavas yavas alstim urkmesin diye islak mendilini ılık kullandim cok aglarsa kucagima alip biraz saknlestirip oyle devam ettim ust degstrmekten cok korkuyordum ama bi gun tek basimaydim ve batmis üstü butun herşeyini hazrladm elektrkli ocagi yaktim ve degstrdim o gun bugun halada degstrrim 2bucuk aylik olacaz artk. Yani kendini zorunda bil ve yap canini acitmazsin sert tutma yeterli. Bilmiyorum esin yardmci oluyormu ama benim esim asla ve asla yardmci olmaz mecburum herseyine koşmaya😄