SemraUmay Arkadaşlar merhaba yarın 6. Ay aşımız var ve ben burada annelerin 6. Ay aşısı bitmiş yaptıramadık gibi paylaşımlarını gördüm. Aşı yaptıran var mı? Yoksa bu durum devam mı ediyor?
melzo Funda86 biz bugün gittik hepatit b yok diye diğerlerini de yapmadılar birlikte olmasi gerekiyormuş gelince yapariz hepsini dedi. Bakıyorum da yaptırmış herkes bizimki niye yapmadı ki sinir oldum şimdi ne zaman gelcek kim bilir.
2melek1anne feldspar biz üçünü de bacaktan biri ağızdan yaptırdık dün ateş fazla yapmadi ama vücudu biraz sıcak 37lerdeydi gece direniyor sanirim vücut ilaca
melzo Funda86 pazartesi kalan 3 unu yaptıracağım ben de eşim gidip doktorla görüşmüş yapalım demişler. Diğeri de artik gelince inşallah buraya da gelir en kısa zamanda.