Arkadaşlar şimdi oğlum tam 9 aylık oldu eşime git marketten 3 numara Aptamil al dedim bildiğim 3 numara 9_12 ay oluyor şimdi aldığı aptamil 3 numara ama üzerinde 10 aydan itibaren diyor bilmiyom vermelimiyim 3 kutu almış bide merkez de bizden uzak almanyada yaşıyorum