Minikprensannesi Gaz ve kabızlık sorunumuz var bu mamayı kullanmayı dusunuyorum kullanan var mi 2 aylık bebegım
yldrm986 Minikprensannesi ben kullandım memnun kalmadım, Aptamil 1 veriyorum.Bebegim aşırı gaz çıkardı çok kötü kokulu şekilde ve o mamayı kullanırken hep ağladı.Kaka rengi de yeşil oldu.Bebekten bebeğe değişir belki ama bize iyi gelmedi ☹️
Fatmahumagok Minikprensannesi benim kızım da 2 aylık 2 haftalıkken başladık ill etapta kullanıyorum gaz ve kabızlık yapıyordu hipp e geçmiştim o daha beter yaptı geri aptamile geçtik şimdi sıkıntımız yok şükür alıştı herhalde bebiş 😊😊
EzgiDuru Minikprensannesi conformili kullandim kakasini kati yapti gaz yapti similac a gectim gene kaka zor yapiyordu hala zor yapiyor ama daha rahatlatti
Elifceli Minikprensannesi hipp denediniz mi bnm de bebeğim çok gazlı bi bebekti ben çok memnun kalmıştım
Aframeva Ben kullanıyorum kizim icin şimdiye kadar kabızlık gibi bir şikayetimiz olmadı benim bebeğimde iki aylık
Minikprensannesi Mamasını degiltiricem çok kararsız kaldım sma kullanıyoruz ama gaz yaptı similac nasıl sızce?