Assareel şöyle reflüyü ben anladım başta araştırarak. Doktorlar eğer kilo alımı iyiyse tedaviye gerek duymuyorlar. Bebeğim sürekli ağzına gelen sütten uykudan uyanıyordu, bide böyle nefes nefese. Uykuda olduğu için boğuluyormuş gibi oluyor, haliyle insan tedirgin oluyor. Annem yanımda şu an yanında bi o duruyor bi ben. En son doktora kilo alımı iyi olsa da çok rahatsız oluyor dedim gaviscon kullanabilirsin, hatta iyi geliyorsa geçene kadar hergün verebilirsin dedi. Bir umut onu kullanıyorum. Ama yine de bazı günler fazlalaşıyor. Reflü gaz gibi de değil 8 9 hatta 10. Aya kadar devam edebilirmiş.