pundit Merhaba, benim parmaklarim gebeligin ortasından bu yana uyuşuk gece yatarken çok daha fazla uyuşuyor dogum yapali 15 gün oldu ama gel gelelim uyuşukluk geçmedi. Gündüz sadece parmak uçları gece tüm el uyuşuyor. Bunu yaşayan var mi merak ettim