Kızlar Perşembe gününden beri memeden kestim . Bu süreç biraz zorlu geçti . Kaynanam sağolsun geldi ilgilendi iki gün gitti .ama bugün oldu yine meme aç diye geldi . Geceleri bir kere kalkıyoruz .oyalayıp uyutuyorum . Ne zaman tamamen unutucak acaba . Bide göğüslerim hala şiş ne zaman sütüm çekilir ve bu şişlikler iner ?