Merhabalar
Aptamil pregomin as alerji manasına başladık. Anne sütünede devam ediyoruz 4 ay 18 günlük bebeğimin kilosu 6200 boyu 69 cm. Doktor her emzirme sonrası dene dedi. Emzirmeden sonra mümkün değil almıyor ağzından mamayı bırakıyor, ögürüyor, çok ağlıyor. Biraz pekmez ile denedim yine aynı sonuç vanilya şurubu denedim yine aynı sonuç çocuk mamaya öğürüyor. Napcagimi şaşırdım 🤷🏼♀️🥺 Arkadaşım pirinç unuyla birlikte biraz şeker at günde 2 şer kere 60 CC olarak ver diyor. Sizce günde kaç CC vermeliyim? Şeker atma taraftarı da değilim açıkçası🤦🏼♀️ Tatlandırmak adına nelerle veriyorsunuz?