Ben hamılelıkte tuttum simdi bebegım 3 aylık emziriyorum ve tutucam cunkı tutmadığın zaman gününe gün tutman lazım dıye bılıyorum bol bol dınlenırsın sutun Azalmaz dınlendıkce süt cogalır ve sahurda veya iftarda süt arttıcı yiyecekler de yedınmı tamamdır