Handelb Merhaba arkadaslar beylikduzune yerleşmeyi düşünüyorum da nasil bi yer bir de deprem durumu oturanlar bilgi verebilirmi
Asenayazgi Handelb ben de yeni taşındım iki ay oldu çok memnunum sakin rahat sahil dibimde ben çok sevdimmm çok ♥️
Handelb Asenayazgi hangi mahalle acaba nereler güzel bir de depremin orayı etkileme olasılığı varya ben biraz korkuyorum da cekinmio musunuz hiç
Duygu01 Annemler orda oturuyor bayılıyorummm adakentte .heleki sosyete pazarına avm sine bence oturulacak elit bir semt
Asenayazgi Handelb adnan kahvecideyim ben. Benim öyle korkularim yok aslında eğer ecelim de öyle ölmek varsa başka bir ülke de bile olsam bir şekilde buraya düşer yolum yine ölürüm. Allahin dediği olur ben bugünü yaşayanlardanim 🙂