Merhaba anneler. Gaz damlası nurse kullanıyorum. Bebeğim 3 aylık gaz sancısına uyanıyor hep gece. onun dışında rezene kaynatıp içiren duydum veya kimyon. Versem işe yarar mı? Ve rezeneyi özel bebekler için mi almak lazım ben kendim içtiğim aktardan almıştım onu kaynatıp versem olur mu?