Merhaba kizlar, kizim 29 aylik hala anne saçı biraz ince telli ama çok şekilsiz ve güçsüz duruyor yani şekil alıyor ama ben istiyorum ki ipek gibi olsun 😍 onerebileceginiz sampuan var mi ( uni baby kullaniyorum çok sertlestiriyor) bakım olarak da baska bir tavsiyeniz varsa sevinirim? Bir de kestirmeli miyim daha erken mi? 😇