alinmavi [bilinmeyen] kesinlikle musaade etmeyin. asla mama vermeyin. emen cocuga mama verilir mi hic cocuk toplansin ne demek ya te allahim. bir bebek ayda minimum 500 -600 gram aliyorsa tamamdir doyuyordur. fabrikasyon mamalarla kof yag istiyolarsa kendileri tepsi tepsi catering borekleri yesinler nasil oluyor. bu bebege yapilan buyuk bir kotuluktur sakin izin vermeyin mama vermeye calismayin. butun dunya bas bas ilk 6 ay sadece anne sutu diye bagirirken ne cahilliktir ekstra kilo alsin diye mama vermek. bir de zaten bebegi kilosu az diye endiselenen ama bebegi normal kilo almis anneye kilosu az evet benimki soyle tosun boyle tosun demek de psikolojik siddettir bana gore. etraftaki buyuklerin de ac bu cocuk sunu yedir bunu ver diye baski yapmasi da hem size hem bebeginize uygulanan bir tur siddettir. her bebegin bunyesi yapisi farklidir zaten endise edilcek bir sey yok belli ki saglikli masallah bebeginiz.
Buglem [bilinmeyen] canım çevredekilerin dediklerini hiç umursama bebeğin 2 buçuk kilo doğmuş zaten ve ayda en az 600 gram alması bile yeterli diyor doktorlar.sutun olduğu kadar anne sütü ver hem masada verilmesi gerekiyorsa doktor önerisiyle ver