Hanımlar merhaba 2 ay 17 günlük çok tatlı bi kızım var cuma günü eşim hasta olmuş işten izin alıp eve geldi ateşi falan var halsizlik ama şöyle bi ayrıntıda veriyim eşiminde benimde boğazlarımız ağrısın hemen ateş yapar yani yapımız böyle boğazımız azıcık ağrısın hemen ateşimiz çıkar zaten cuma günü dinlendi evde cumartesi günü ateşi yoktu sadece halsizlik kalmıştı ama bu sefer ben çok kötü oldum cumartesi gecesi nasıl geçti bi ben biliyorum bi allah eşim hasta olunca odalarıda ayırdım çoçukta hissetmiş gibi iki gündür asla uyumuyo bu arada benimde boğazlarım ağrıyo ve ateşim var gece en yüksek 38 gündüz 37.2 37.3 falan çıkıyo ama benim hissettiğim 39 falan yanıyorum evin içinde ter atıyorum halsizliğim var burnum akıyo dün gece tıkanmıştı bugün akmaya başladı insan kendini bilir ya bişeyim yok ama ben yinede bu akşam gidip test vericem korkuyorum vallahi bugünde çoçuk öksürmeye başladı az önce ölçtüm 37 derece ateşi ama öksürüyo ve sütüm çekildi heralde memelerim çok fazla yumuşak sıkınca azcık geliyo ve bebeğim emerken birden ağlamaya başlıyo hıçkıra hıçkıra ilk bebeğim napcağımı şaşırdım öksürmesine mi şaşırayım uyumamamasına mı şaşırayım huzursuzluğuna mı şaşırayım çok güler yüzlüydü herkeze gülücük atardı ama şimdi somurtuyo sürekli ve bugün azıcık mukuslu kaka yapmış sizler bana akıl verirmisiniz napayım ramdevu alayım diyorum doktora gidelim belki oda hasta olmuştur