Birdunyagezegen Merhbalar kızlar 9 aylık kızım var. Sepet beşik kullanıyoruz kendi yatağında uyuyor. Ve küçük geliyor artık. Havalar ısınıyor ve artık odasını ayırmayı düşünüyorum ve Park beşik daha güvenilir olur. Uygun fiyat Park beşik önerileriniz varmidir?
limonlukarpuzzz Birdunyagezegen Bizde odayi degistirdigimiz zamandan itibaren park besik kullaniyoruz çok pahali bir beşik almadim. https://www.joker.com.tr/urun/tripper-basic-lama-seyahat-yatagi-136650 linki birsktim bunu kullaniyoruz Gayettr memnunum
Zumra_ Birdunyagezegen Birdunyagezegen 1100₺ aldım prego maxima sallanabilme özelliği var maximum 25 kilo taşıma kapasitesi
Semaab E bebeğin kendi markasını kullanıyorum. Sallamadıgım sürece memnunum ama sallayınca gacırdıyor
limonlukarpuzzz Birdunyagezegen Maksimum 25 kg taşiyabiliyorlar zaten ne kadara kadar kullanilir bilmiyorum.