Napim ben ya en son çare artık ruh ve sinir hastalıklarına gitmek başka yolu kalmadı.15 aylık oğlum resmen beni delirtmeye çalışıyor.3 5 günlük bise değil baştan soylıyım doğduğundan beri aşırı zor bebek en yakınımdakilerde bilir bunu 15 aydır neler çektim ben bilirim.pamuk gibi bi insandım sinirlenmek nedir bilmezdim oğlum sağolsun krizler geçirmeye başladım resmen.sinirden kulağım patlayacak gibi ağrıyor kafamda davullar çalıyor.herseye ama herşeye ağlıyor.
Dolaptan su içiyorum ona vermiyorum die
Bulaşık makinasına bulaşık koyuyoruz kapatıyorum die agliyor
Vileda ile oynamak istiyor oynuyor bu sefer oynarken ağlıyor
Ailem beni arıyor 2 dk konusturmuyor kıyameti koparıyor telefonu kapatınca susuyor.
Az uzanıyorum yattım die ağlıyor
Konsolun üstüne oturmak istiyor e benimde isim var oturtuyorum hevesini alsın die aşağı indiriyorum kıyamet kopuyor.
Ya daha bi çok sebepsiz şeyler.gonlunu yapsamda ağlıyor yapmasamda ağlıyor.islerimi yapabilmek için eline biseyler veriyorum yesin die onu bile kucağımda yemek istiyor tuvalete bile göndermiyor.