Kızlar bebeğim 6,5 aylık başladık ek gıdalara. Bebeğim de yarık damak var ameliyat Haziran da. Pütürlü hiç birşey yiyemez suan. Anca ameliyattan sonra. Hem mamaya devam ediyoruz. Hemde ek gıda veriyorum. Daha alışma sürecinde. Acaba o yüzden mi kusuyor. Normal içtiği mama hariç ek gıda verince çıkarıyor geri. Normal mi acaba