Rewarya Arkadaşlar bebeğime bisküvi yapmak istiyorum badem sütü kullansbilir miyim? Aranızda badem sütü kullanan var mı?
[silindi] Rewarya ben kullandım bir şey olmadı. 6. Aydan sonra badem de verebileceğimi söylemişti doktorumuz. Kontrollü bir şekilde deneyebilirsiniz
Rewarya N-nil bu ay ki deri testin de yumurta soya çavdar ve susam çıktı her iki testimiz de de süt negatifti
N-nil Rewarya susam çıktıysa bence kullanmayın her verilen gıda ile vucud uyarılıyor diyet başa sarıyor demişti doktor yinede siz bilirsiniz.
Ccansuu Rewarya çok zor gerçekten Allah yardımcınız olsun bende iki gündür süt ürünlerini kestim çok zorlanıyorum ara öğünlerde yoğurt ve kefir kurtarıcım oluyordu ne yapacağımı şaşırdım
Ccansuu Rewarya kızım 20 aylık bu zamana kadar sorun yaşamadık bu aralar genzi tıkalı sürekli doktor mevsimsel alerji dedi süt ürünleri de tetikliyormuş iki hafta kadar kesicem rahatlama olacak mı diye