Ikosefecio bende özel sektör de hastanede çalışıyorum ocak ayında iznim bitti 1 ay rapor aldım mart başında tekrar gidip 6 aylık ücretsiz iznimi kullanmak için dilekçe yazdım şimdi 6 ay mart başından itibaren işleme alındı zaten dilekçeyede yazdım şu tarihte izne ayrıldım şu tarihte doğum yaptım şu tarihte yasal Doğum iznim bitti şu tarihler arasında rapor kullandım ve şu tarihten itibaren yasal ücretsiz iznimi kullanmayı talep ediyorum diye ha birde şöyle bir durum var olurda erken başlamak isterseniz tekrar dilekçe yazıp işe başlamak istiyorum diyorsunuz 🤗