Merhaba arkadaşlar oğlum Alperen 23 günlük ve bi kaç gündür huzursuz anlık ağlamalar yaşıyorduk sonra farkettim ki o bi kaçgün ben çay karışımımı içmemişim ( bu sürede kovid olunca kuşburnu ıhlamur içmeye başlamıştık ). Bana faydası olduğunu düşünüyorum bu yüzden bebeği ağlayan gaz sancısı çeken arkadaşlara faydası olur inşallah. Kaynamış suya bir çay kaşığı anason bir çay kaşığı rezene bir çay kaşığı tane kimyon koyun dört beş dakka demlensin için günde ben iki bardak içiyorum . Umarım size süt yavrunuza gazsızlık faydası olur 😁