omeralismom Kızlar oğlum daha 3 aylıkken mamaya geçtim. Şuan 10 aylık. Kilo alımı çok fazla değil gibi. Bir terk aptamil yaramıştı o zaman. Şimdi mamasını değiştirsem mi?🤔