Kızlar selam:) doğumumu 3 gün önce yaptım. 3 gündür hiç kanamam olmadı. Sırt ağrım var rahmimde ağrım var bunkar nırmak biliyorum ama kanama olmaması normal mi ? Bunu yaşayan var mı? Doktora sordum “fazla bir kanama beklemiyoruz zaten” dedi ama endişeleniyorum. Şişliğimde kocaman duruyor karnımda