AhsenVeraveannesi Kızım 40 günlük dün gece süt verirken sağ göğsümde yaraydı kan akmış gece karanlık diye görmedim sabah üstünde ve ağzını sildiğim mendilde ksn gördüm içmiş olabilir çok korkuyorum böyle bişey yaşayan varmı 🥺😢
ndaras Hiç bir sorun olmaz hastanede yattığımız süre içerisinde benim de aynı yara olmuştu hemşire ve ebeler emzirmeye devam et demişti. Biraz acı verici ama katlanıyor insan 🥲