Oğlum 4,5 aylık mama ile besleniyor normalde zaten kabızlık problemimiz vardı mama ile beslendiği için çok şükür bitti diyebilirim günde bir kez yapmaya başlamıştı 3 gündür sarı kaka yapıyordu bugün sabah yaptı biraz önce biraz daha yaptı ama çok mukusluydu kakası ve sulu gibiydi sarı harfal gibi rengi vardı doktoruna yazdım ama dönüş yapmadı henüz bilgisi olan var mı?