Smsnannesi Biberon bırakmak istiyorum . Eds yi önerdi emzirme danışmanımız . İçinşzde kullanan kişiler varsa yardımcı olabilir mi nelere dikkat etmek gerekiyor ?
Gin Smsnannesi çok fazla bilgim yok, internette gördüklerim kadar. Ama mutlaka denemelisiniz sanırım henüz küçük bebeğiniz, memeye dönme şansı yüksek olmalı.
Tuba18 Smsnannesi bende başlamayı çok istiyorum ama yapabilir iyim bilmiyorum kızım yoğun bakımda kaldı biberonla alıştı beni tutmuyor hiç ne yapacağımı şaşırdım sürekli ağlıyorum tutmadığı için zaten çevrenin baskısı ayrı dert eğer yaparsanız beni de bilgilendirir misiniz şuan emzirme desteği alamıyorum
Biscolataerkegim Smsnannesi Medikalden beslenme sondası almıstim. biberonun deliğinden geçirip vermeye çalıştım ama benimki seytandi onu da anladı kabul etmedi 😒
Pinars Smsnannesi ben kullandım. Kızım 4 aylıkken. Üstesinden geldik şükür. İsterseniz detaylı anlatabilirim.
Gin Smsnannesi inşallah memeye döner. Ben eds yi öğrendiğimde 3 aylık olmuştu bile, doktor bu zamandan sonra dönmez demişti dönmedi 🙁
Deletedmom5284 ben eds denedim meme reddi döneminde çok basit bişey canım zaten görüntülü aramada gösterir danışman, eksikleride trendyoldan almıştım sonda falan
Smsnannesi Deletedmom5284 ne kararlıları bebeğiniz. Ben bugün sadece sonda aldım yeterli olmaz mo bant falan eczanede bulabilir miyim hemen başlamak istiyorum
Smsnannesi Tuba18 aynı durumdayız çok geçmiş olsun size de Z benim de bebeğim kuvozde kaldı sezaryen doğum bir de .alıştı biberona memeyi işitiyor ağlıyor zor zoruna veriyorum pes etmeyeceğim. Sizin be kadarlık bebeğiniz şuan nasıl besliyorsunuz
Deletedmom5284 https://ty.gl/ppmvchs bu bantı https://ty.gl/tfy4jn6u sonda temizleme şırıngası https://ty.gl/qwjl80dq buda sondalar
Tuba18 Deletedmom5284 acaba siz yaparken bir videodan falan mı yararlandınız yoksa emzirme danışmanı ile beraber mi yaptınız
Deletedmom5284 Tuba18 emzirme danışmanı ile beraber yaptık beni görüntülü aradı elinde gösterdi memene uygula dedi
Deletedmom5284 Smsnannesi sondanın ağzına şırıngayı dayıyorsun, şırınganın içi su dolu olacak şekilde, bastırıyosn içine doğru temizleniyor sonda
Tuba18 Smsnannesi bende normal doğum yaptım direk kğvezde alındı hiç göremedim orda biberonla besledi hep sütümü sağıp verdik hemde mama şimdi evde de aynı şekilde devam ediyoruz sütümü sağıp veriyorum yeterli çıkmadığı için ekstra mama da veriyorum emzirmeyi çok istiyorum bugün 26 günlük oldu