Duru33 raz iştahsızlık oluyor, ben de mama veriyorum her zamanki gibi iştahla içip bitirmiyordu. Ateşi yoksa boş yere ilaç verme kuzum. Vücudu savaşması da lazım, öyle düşün. Ağlama huzursuzluk o gün oldu ertesi güne pek bir şeyi kalmamıştı. Yani çok az yine vardı tabi ama gayet iyi olmuştu ertesi güne.