alchn Oğlum sütten kescem bugun 1 gun ama cok doldu gögsum o kadar çok ağrıyor ki kocaman oldu şimdi nasil sut biter yani ne zaman kadar böyle sürecek ki
Mom022 alchn ben kestikten 1 haftw sonra mastit olmustum çok kötüydü doktorun yazdığı ilaç sayesinde kesildi. Agrin varsa hiç uğraşmayıp ilaç al eczaneden
aay1 @alchn eczanelerde sütü kesmek için hap oluyor 1 tane oluyor diye biliyorum onu içiyorsunuz hemen kesiyor sütü bu sütünüzü sağın mastit olmayın tekrardan dolmadan göğüsünüz hemen ilacı için kesilir öyle
alchn Mom022 ya cok ağlıyor sagdim bardakla verdm hala ver diye ağlıyor ku yamuyorun ne kadar zormusss yaa