Oğlum 20 aylık sadece işim varsa kendi kendine oynar mutfakta yemek yaparken ev temizlerken vs yani… asla oturtmuyor beni oturduğum an çekiştiriyor tepkisiz kalayım diyorum ısırıyor bişeyler fırlatıyor bana …bu arada daha önce çok güzel oyuna odaklarınır etkinlikler yapardık şimdi hiçbir şekilde odaklanmıyor eğitici oyunlara… kaçmalı ,zıplamalı ,çıldırmalı oyunlar istiyor kendi kendine oynamasına benim de dinlenmeye ihitiyacım var neler yapmalıyım? birde oyunlara eskisi gibi odaklanması için nasıl bir yol izlemeliyim sizce?