Kızlar 2 aylık olduk
Sabah 8 gibi uyanıyoruz aglama mırıldanma gaz çıkarma yeme alt değiştirme falan yapıyoruz öğlen 12-1 gibi uykuya geçiyoruz akşam 18:00 19:00 a kadar uyuyoruz aralarda yine kendi uyanıp karnını doyuruyorum altını falan degistiriyorum gece 24:00 1:00 gibi uykuya geçiyoruz ve gece 2 en fazla 3 kere uyanıyor bu düzenden çok memnunum acaba böylemi devam eder yoksa bozulurmu bu arada gündüzleri kendi uyuyor geceleri sallıyorum 5 dk falan anca öyle uyuyor