Ebrugoktug08 benim oğlumun dönmedi.(40 çıksın değişir dedik,3 ay bitain değişir dedik ama kaldı öyle)bizde bekledik döner diye (tabii içimden de dönmesin diye istiyorum )çünkü bizde renkli göz bi benim babam ve eşimin rahmetli dedesi var.başka yok.hepimiz kahverengi gözlüyüZ.eşimin tarafta ,benim tarafta öyle.o nedenle çok şaşkındık.oğlum sapsarı saçları masmavi gözleri var ama mavinin tonu olan çakır rengine daha çok benziyor.şuan 13 ay 15 günlük.bence çokta değişmez ya bi tık açık ya bi tık koyusu olur şuanki göz renginin.bizim öyle oldu.