Kızlar bebeğim daha yeni 11 günlük 5 günlükken gözünde enfeksiyon oluştu doktor krem ve damla verdi 6 gün olmasına rağmen geçmedi ilk başta aşırı şiş ve kızarıktı gözü şimdi kızarıklığı ve şişliği biraz indi ama öbür göze de sıçradı enfeksiyon ikisinden de yeşil çapak akıyor bide gündüzleri gözünü açamıyor Işık’ta falan karanlıkta açıyor sadece başına gelen var mı kalıcı hasar olur diye çok korkuyorum kaç güne tam olarak iyileştir 😢😢