haziranin25i Herkese merhaba huzurlu ve mutlu haftalar dilerim bu postu gören tüm annelere 💜🌺 Medela Lactina yada ameda elite süt sağma makinesi kiralayıp memnun kalan olan anneler bana bilgi verir misiniz?
Dilosssss haziranin25i ameda ev tipi kullaniyorum inanilmaz memnunum o kadar konfotlu o kadar rahat ki anlatamam
Araslina haziranin25i ben bugün kiraladım akşama gelicek kullanıp yorum yapıcam. Benim bebeğim emmiyor sütümü sağıp veriyorum evde ev tipi makinam var ama daha güçlü çekimi var diye kiraladım sizi yarın bilgilendiricem
haziranin25i 4 gün önce açtım. Forum içerisinde araştırma yaptım ama en son 2019 da yazılmış hep üzerinden 2 yıl geçtiği için merak içerisindeyim. Bu 2 yıl içinde kullanan tecrübe edinen yok mu? 🥺
haziranin25i Dilosssss şuanda kullandığım Philips ve hiç memnun değilim. Sezeryan ile doğum yaptığım için sütüm baya geç geldi tabi o sırada kilo kaybımız oldu mecburen mama takviyesi yapıldı. Sağma işlemi yaptıkça sütte artar diyorlar ve kanalları tam boşalttığı için iyi yazıyor İnternette ki yorumlar. Gerçekten memnun musunuz sağdıkca sütünüzün arttığını gördünüz mü?
haziranin25i zeyzey77 hastanede ilk sütüm geldi ve kızım içti çok şükür ki sarılık hiç geçirmedik ama kızıma yetersiz olduğum için kilo kaybımız olunca doktor mecbur mamaya başlattı şimdi memeye dönmeye çalışıyoruz süt kanallarınızı açtı mı?
Dilosssss haziranin25i ben sezeryanliyim. Sutum 3. Gun geldi. Kizimi emziriyorum emziriyorum gogsum tas gibi bilmiyodum o zaman cocugun kucuk oldugu icin memeyi bosaltamayacagini. Hemen makineyi aldim elime sagmaya basladim sutumun geldigi ilk gun tek memeden 60 cc sut sagdim. Makinenin gucu cok onemli memeyi tamamen bosaltavilmesi icin ve ameda gercekten cok iyi. En son 3 hafta once falan sagim yapmisimdir o zamann120 cc sagmistim. Kanallarin bosalmasi sut uretimini tetiklemek icin onemli ama ben sut yapici takviyelerde jullaniyorum sutumu makina arttirdi diyemem. Bana tek faydasi mama takviyesini minimumda yaptik yenidoganken sarilik olmadi. Diger makinelerin belki 1 saatte sagacagi sutu amedayla 15 dk da sagarsiniz caninizda hic acimaz. Disari cikicagimizda onceden sut sagmayi unutmussam bilr 15 dkda cocugu doyuracak kadar sut sagabiliyorum. Makinanin tek problemi sesi biraz kafa utuluyo 😃 medelaninda cok iyi oldugunu duydum ama kullandigim icin amedayi oneririm. Medelanin biberonunu kullaniyorm ben calma olan. Ondanda cok mrmrnunum. Meme reddi yapmadi asla. Hem de benim kiz meme emmeyi o biberonda ogrendi. Cene kaslarni guclendirdi rrsmen. Hamile arkadaslarima o biberonu aliyorum ben hediye olarak😂
zeyzey77 haziranin25i Tabi ki çok faydası oldu. Kızım kuvozde yatarken hastanede kiralamistim . Kızımı kuvozde görmeye her gidişimde sağım yapıyordum orda. Çok iyi çekim yapıyor. Evde ki makine ile çekim yaptığım zaman hastanede ki kadar çok gelmiyordu
Miyonunannesi Canı iyi bi marka evet ama önce beslenmen ve su içimin güzel olmalı stresi kaygıyı olabıldıgınce kendınde uzak tutup kendıne bebeğine ve sütüne güvenmelisin bu süreçte süt arttırıcı besınler takvıye edıcı caylardan faydalanabılırsın emziriyosanda emzırmıyorsanda max 3 saatte bir mutlaka sagım olmalı sagıma basladıgında direk en yüksek kademe ıle degılde kademeyi her 5 dk bir arttırarak devam edersen daha cok süt elde edersın 20-30 dk bir göğüs 20-30 dk bir göğüs olacak şekilde ilerlemelisin en düşük kademede beş dk sonra biraz dha yüksek kademede beş dk 30 dk tamamlamadan sakın bitirme inan dediğim gibi yaparsan sütünde artar gelmiyo diyip bırakma
haziranin25i Dilosssss 2 saatte bir sağma yaptığım için sızlamalar oluyor ama tam bosalmadigi için rahatlayamıyor ve olduğu yerde sayıyorum. Kiralayan bir yer buldum gidip kiralayacağım çünkü cidden mama hazırlamak bebeği bekletmek o kadar yorucu ve yıpratıcı ki 2 aydır ne çektiğimi bir ben biliyorum. Umarım faydasını görürüm. Bu arada süt artırıcı her şeyi kullanıyorumm 🤗😍
haziranin25i zeyzey77 damla damla geliyor ev tipi makine de ama elimle her sıktığımda maşallahı var kanallarım da bosalmadığı için yerine yeni süt gelmiyor sanırsam 🥺 Mama hazırlarken bebeğimi bekletmek yoruyor beni
zeyzey77 haziranin25i bende şimdi ikinci doğumu yaptım bebeğim yine kuvozde ben bu sefer evde manuel kullanıyorum. Elektirikliden daha güzel süt geliyor. Bir de sağıma başlamadan önce goguslerine hafif masaj yap tıkalı süt bezi varsa açılsın
Araslina haziranin25i evet meme reddi var üstelik daha 2 aylık sadece gece emiyor uyku sersemiyken. Cihaz çok iyi çekim gücü kuvvetli çok beğendim eğer ihtiyacınız varsa mutlaka öneririm
haziranin25i zeyzey77 öncelikle geçmiş olsun Rabbim bir an önce bebeğini sana kavuştursun. Manuel pompa hiç bilmiyorum hangi ürünü kullanıyorsunuz?
[silindi] zeyzey77 kesinlikle katılıyorum ben mastit oldum hastane tipi ameda kiraladım sürüm damla damla geldi hatta sütüm azaldı diye ağladım lansinoh elektrikli kullanıyordum o bile daha iyi çekti amedadan ama çok acıttı devam edemedim sonra arkadaş bana WEE MARKA MANUEL POMPA GETİRDİ kesinlikle tavsiye ederim MaşaAllah ı var elektirklilerden daha fazla va çok az sürede çıkardı MaşaAllah barekaAllah hatta dün gene denedim hastane tipiyle gene damla damla çıkardı manuel kesinlikle daha iyiydi hem istediğim yere götürebildim geçenlerde uzun yola gittim göğüslerim acıdı mastitden hemen sağıverdim
zeyzey77 haziranin25i Amin inşallah sağol. Eşim bir marka almış ama değişik bir marka bilindik değil ama gayette iyi ☺️ markanın bir önemi yok manuelde