Kızlar selamlar 😍 15 aylık bir kızım var meyve püresi yapıyorum sabahları kahvaltıda.(Elma armut muz avokado kivi mandalina fındık ceviz keçiboynuzu özü pekmezi hepsini blender ile ezip püre şeklinde yediriyorum.) Gün içinde sizler meyveyi nasıl yediriyorsunuz meyve emziği ile mi yoksa minik minik doğrayıp eline mi veriyorsunuz?