Merabaalar benim bebeğim bugün tam 20 günlük. İlk başlarda sütüm yetmediği için günde iki kez mama takviyesi yapıyordum ama şu anda sütüm az çok geliyor.Kızım sürekli emmek istiyor. 5 dakikaya emiyor uyuyor bırakıyor. Tam yatiriyorum tekrar istiyor. Tekrar veriyorum. Hem çişini hem kakasını yapıyor günde 10 a yakın bez değiştiriyorum. Ama gece gündüz bu şekile. Mama verince 2-3 saaat deliksiz uyuyordu ama emzirince yarım saatte bir kalkmaya başladı geceleri. Napcam bilmiyorum bütün gün kucağımda 😥😓