Melissstpz Merhaba Annelerim, Bugün bebeğim 6.ayına girdi Sadece anne sütü alıyor, Yarın için Covid aşısı randevum var, Jandarma Astsubay olarak aktif görev yapıyorum. Aşıdan sonra nasıl bir yol izlemem gerekir? Sağım yapıp dökmeli miyim bir süre?
Kvrckanne Melissstpz bu konuda bilgim yok ama başka bir şey sormak istiyorum. Benim eşim de jandarma aşılar ne zaman belli oldu acaba ?
Nilllican Melissstpz emziren annelerin kendi inisiyatifine bırakıldı bende bu konuda kararsızım bilmiyorum isterseniz siz yinede sağım yapıp dökün ilk sütü nolur nolmaz
Doruks_mom1 Melissstpz tam aradığım post. Ben de cezaevinde çalışıyorum kararsız kaldım sütu etkiler mi acaba
Melissstpz Kvrckanne Merhaba, bir kaç saat önce belli oldu. İl bazında değişiklik gösterebilir belki. Mhrs’ye girdiğimde hemen oluşturdum aşı randevusu
cilginanneogul Ben yaptırdım çünkü anne sütüne geçen antikorlar bebeği de koruyormuş içim çok rahat o yüzden 🥰