Meleka Selam kızlar, 2 buçuk aylık bebeğim var bazı günler yemek yapmaya fırsat bile bulamıyorum ya dışarıdan söylüyoruz ya tost. Sürekli meşgul tutulmak istiyor. Nasıl zaman yaratiyosunuz yemek yapmaya ? 😃
Gencanne_19 Meleka ben ya uyurken,ya uyandığında oyun halısını koyarak ya da altını açınca çok seviniyor. Biraz oyalaniyo tek başına o sıra da hallediyorum. En son çare eşim. Eşim işten geldiğinde ona verip işlerimi hallediyorum.
Deletedmom5284 Meleka 6 aylık olana kadar hiç yemek yapmadım ben, eşim evde olursa yaptım, yada uyuyorsa, ona vakit ayıramam vallahi yoruluyorum zaten 😅 Şuan 8 aylık yine çok yapmıyorum sadece haftasonları
Benbilmemanam Meleka 3 bucuk aylik bebegim. Ya uyurken yapıyorum yada uyaninca karnini doyurup ana kucağına koyuyorum o sirada hemen yapiyorum 1 2 çeşit bisey. Yani toplam yarim saat vaktim oluyor. O arada ne cikarsa..
ZehraSareMom Meleka Iyurken yapıyorum bazen yemek bitmeden uyanıyor yarım kalıyor tekrar uyuduğunda bitirip ocağa koyuyorum böyle her gün farklı oluyor
duruevren Meleka mübarek yemek olana kadar uyur yemeğe oturacam ciyaklar😂😂😂 kucağıma alırım artık tek elle ekmeksiz yiyorum
Eymen11 Meleka Ben sabahtan yapıyorum ilk uyuttuğumda eğer uyumazsa yapamıyorum bizde dışarıdan söylüyoruz 😂
Elifim61 Meleka Valla benim oğlum 4. Ayına kadar yer içer uyurdu. Şimdi oldu 9 aylık perte çıkardı bizi hiç yerinde durmuyor gerçi çalışan bir anneyim ama genelde yemeklerimi akşam oğlum uyuduktan sonra yapıyorum başka fırsat olmuyor.
Sedaahmet Meleka uyudugu zaman yemek yapiyordum. Bazen sabahtan yapıyordum akşam yemegini 😂 2 aylikken oyun halisina koyuyordum cocuklarimi. Yarım saat 1 saat duruyorlardi oyun halisinda. O ara gidip işlerimi hallediyordum hızlıca. Eger onda da durmazsa mecbur akşam eşimin gelmesini bekliyordum. Eşim gelince menemen yapip yiyorduk 😂 ama coğunlukla ben yarının yemegini akşamdan yapar koyardim,eşim bebekle ilgilenirken yarinin yemegini hazirliyordum. Iyi oluyordu öylede. 4 ayliktan sonra kanguruya koyuyordum yemek yaparken. 🤷♀️😂
Mommysharkdoodoodoodoo Meleka o zamanlar yapamıyordum kucak delisiydi kolikti ama kanguru ile yapmaya başlamıştım basit yemekler.
drn5410 Meleka mama sandalyesine oturtup ona şarkılar söyleyip bir şeyler anlatıp bir yanda yemek yapıyorum yoksa zor 😅 ama ilk aylar bende çok aç gezdim anca oturmaya başlayınca biraz rahat ettim sanki 🤭 tabi bebekten bebeğe değişir
Bayezidin_annesi Meleka 52 günlük oğlum var doğduğundan beri kucağımda yapıyorum yemekleri valla hemde kolik oğlum daha zor oluyor fırsat yaratmaya çalışıyorum her türlü yapıyorum