Kızlar yaklaşık 8 aydan beri bi düzenimiz yok uyku konusunda bi gece uyuyosa o da yarım yamalak diğer gece uyumuyo çok da hareketi artık yetişemiyorum psikolojik olarak da beni kötü yapıyo bu durum sizlerde uyku nasıl 14 aylık beneklernzde lütfen bi fikir verin napabilirim niye bu çocuk gece bi dalmıyo kesintsz uymuyo