7.5 aylik. 2.5 saat uyanik kaldiktan sonra ilk esnemesiyle goturdum odaya. 1 saat kitap okudum uyku arkadasiyla(🤪) oynadi vs. iyice uykusu geldi artik aglamaya basladi. Dayanadigim yerde aldim sakinlestirmeye calisirken uyuyo omzumda, hadi dedim burda uyusun memeden iyidir. Kitap okurum biraz kucak sonra uyku olur buna da raziyim ama yok. Illa meme agzinda olacak. O uyumadi ben de inatlasmadim artik bogazlari aciyacak diye yine meme verdim 🤦🏻♀️ Bosuna mi caba ya o kadar. Sikildim artik bu isten